WELCOME TO MY PAGE!

"Ue’!
E fermete nu momento
e vevimmece nu cafè” (Hei, opreste-te un moment sa bem o cafea)

sabato 6 dicembre 2014

Napoli in zile ....cu nori

Si la Napoli ploua....mai ploua. Tin minte in primii ani parca nu ploua mai deloc, orasul isi avea pe drept faima : "orasul soarelui". Mai nou insa observ ca ploua mai des, timp urat mai des desi spre fericirea noastra nu ne putem plange de dezastrele din alte parti, cum ar fi si apropiata Roma...Deci umbrele mereu prezente si...mai putin plimbat. Mai scriem :)) Da, acum am vazut de cat timp n-am mai scris si sincer chiar imi era dor de blogurile mele, de "palavragit" nitel cu ..voi, cei care nimeresc pe aici... Ce-i drept mai nou dau mult spatiu ..spatiului, adica ies mult pe-afara iar seara deseori citesc deci am ramas in urma cu scrisul. Voi incerca sa recuperez perioada sarbatorilor si mai ales a zilelor ca si acum...ploioase! :)
Superba poza e luata de pe fb, autor, Paolo S. 

Nessun commento:

Posta un commento