WELCOME TO MY PAGE!

"Ue’!
E fermete nu momento
e vevimmece nu cafè” (Hei, opreste-te un moment sa bem o cafea)

mercoledì 18 giugno 2014

16 iunie

Se anunta vreme urata cam de saptamana trecuta (vineri- sambata) dar a inceput de luni. De fapt luni pe la ora 2 p.m. s-a intamplat ceva....ce n-am mai vazut in viata mea. Si nici macar in 20 de ani de cand sunt aici. 
Au numit fenomenul "bombe d'acqua" sau "violento nubifragio" (cantitate de apa mare in timp scurt). A inceput cu un cer negru, care parea sa-ti cada-n cap, vant puternic si...bomba de apa efectiva, n-am mai vazut atata apa in cateva secunde!!! Scosi copaci din radacini, bucati de cladiri cazute, multa apa pe strazi si in anumite zone efectiv blocata circulatia, sa vad asa ceva in interiorul orasului....ceva rar, aproape de neimaginat. Portici a avut mari pierderi, citeam chiar la gradina botanica (pe care o aveam in program!)...
Cateva imagini luate de pe net si...vremea urata a continuat (dar din fericire nu ca luni!) si va continua pana maine - joi, 19 iunie 2014.
ps. in case toti s-au plans de inundatii balcoane, bucatarii, terase, verande etc. Inclusiv eu am avut toate balcoanele inundate, nu mai vorbim de veranda de afara, toata noroi.... 
foto: Lucia Martin (Portici). 
vezi : video
nubifragio

Nessun commento:

Posta un commento